Måla Hela Världen Lilla Mamma

Sitter här med en kopp kaffe och Thilde sitter också och joinar mig, fast hon målar, med kritor, tuschpennor, målarfärg och vette sjutton allt =)
Just nu gör hon en regnbåde och ett landskap! Blir så fint så.
En lite pysselmaja vi har =) Hoppas Havanna kommer bli likadan, och jag kanske?
Iofs var det när jag var mindre men nu på äldre dar är jag inte så haj på att måla,
ser ju ut som en 2 åring som målat ;) Haha !
Har fått över massa kort på datorn från kameran!
Och insåg då att det kanske är dags för lite framkallning!
Har sett att flera andra också har massa kort att framkalla.
Så lär väl ta tag i det, men det tar ju sån tid! :/

Nä nu ska jag ta mig en vända med snabeldraken!
Bjuder på lite bilder !
Havanna redo för snön, Pappa kom hem med ny pulka igår =)

Min Fina Toka








Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Mima

På Nyx Security. Tyvärr har jag inte samma fritid att gå till villgott. Gud va stor Havanna har blivit! =) lilla sötisen

2011-12-14 @ 11:51:08
URL: http://patroa.blogg.se/
Postat av: Sandra & Lukas

Så fina barn ni har, båda är riktiga prinsessor!

2011-12-14 @ 20:50:02
Postat av: Emelie

Vad söta era tjejer är:)

Ja eller hur, riktigt snygga jeans. Gekås är bra dom!;)

Det har du rätt i, blir nog inte lika jobbigt som jag tror.

2011-12-15 @ 12:29:14
URL: http://emeliepaulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0