Miss i nassa

Här ligger jag mig i natten! Havanna vägrar sova helt enkelt.! Så nu testar vi soffan och somna framför tv.n brukar funka!
Jag är så förbannat förvirrad, vet inte vad man gör för fel!
Känns på något vis som om det är fejk alltihopa? Bara för att liksom?!
Snart skiter jag i det, samtidigt som jag verkligen inte vill!!!

Idag har har jag iallafall fått shoppat lite, blev lite nytt till mig och thilde :)
Tog med Amanda och Havanna dit, thilde fick vara hos bästa Sandra under tiden. Tack bästa <3
Vad jag inhandlade får ni se imorgon!
Ska fan försöka sova nu, en dag imorgon, harkel idag ;) också!
Kan även skriva att det går framåt i köket, lister och tak är färdig målat, imorgon åker nya tapeterna upp! :D tjoho..

Nä sova var de ja!
Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0