SåDärJa !!!

Nu så, huset är rent! Tog mig bara HELA dagen....
Men nu är det gjort, började med allt småplock, vikning av tvätt, bädda rent sängar!
Klä barn, bada barn, ge dem lunch!

Och imellan där har jag alltså dammsugit, dammat och till sist när Sandra kom så skurade jag golven! (passade på när Havanna sov och Thilde pysslade med Sandra).
Har lite små pyssel kvar nu på kvällen, ska fortsätta rensa i badrumsskåpen som jag startade med medans barnen badade, bättre det än bara sitta på toastolen och glo ;)
Sen tänkte jag även rensa lådorna i skänket i köket, tydligen en bomb som utlöst där i ;)
Men sen har jag även pausat imellan detta med soffmys med mina flickor och Sandra <3
Vi slog på polarexpressen och hade det riktigt mysigt med glass =) 

En kanon dag =)

Nu ska jag fortsätta med fredagsmaten - Kött, pressad potatis och hemmagjord sås ;)

Kraaaam på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0