Snart Knackar Tomten På !

Helt sjukt om 3 dagar kommer tomten!
Tiden har gått så fort, jag har liksom inte hunnit med... Alla julklappar är NÄSTAN klara.
Ska göra sista rycket imorgon, idag inhandlades det iaf julkläder!
Thilde fick en söt julklänning, strumpbyxor och självklart glitter skor ;)
Havanna hon får ha en jeansklänning med julmotiv på as sööööt och sen har hon ett par svarta lackskor!
Själv hittade jag ingenting ! Ska försöka igen imorgon, sen ska det även inhandlas julmat!
Åhhh vilken panik det är så här innan jul, Jaja nä nu har jag inte tid att sitta här mera ska hänga tvätt och vika tvätt sen slå in lite julklappar som jag köpte igår!
Efter det ska vi ner till Hanna, Johan & Ebba och fixa en sak! =)
Tjingeling så länge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0