Sova sova säng säng

Äntligen sängen! Seeeent som vanligt, men har hållt på i köket sen Christian slutade jobbet eller ja han har! Taket är målat första lagret, väggarna är slipade och spaklade!
Medans han fixade de, så la jag barnen, och ikväll var det protest från båda!!!
Men efter många om och men somnade dom!
Så efter det har jag rensat i kökslådorna, hur kan man ha så mycket skit liggandes som inte används? Nu är det iallafall rensat, sweet!!!
Nu tänker jag sova, får se vad morgonendagen bjuder på! Sugen på mellandagsreashopping, får tänka på det helt enkelt!
Ensam med 2 barn på kupolen tänker jag då inte va! Haha :) kan bli rätt så jobbigt!!

Sov gott på er, Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0