Uppesittar kvällen

Jäser i soffan efter en bra dag, vi började dagen med att åka till Smedjebacken för att hälsa på Jonna och silas som är här över jul. Åh vilken underbaring! <3 äntligen fick vi se underverket...
Sen när vi kom hem somnade Havanna och slog till med att sova i hela 2 timmar, gissa om jag fick mycket gjort!!!
Hann dammsuga, damma, städa toaletterna, skura golven och lite därtill ;) tack!
Sen kom Christian överraskande hem tidigare än väntat, nämligen kl 3 istället för 6! Vi packade in oss i bilen och åkte och julhandlade det sista...
Så nu är vi redo för morgondagen, ska lägga kameran på laddning nu över natten och paketen i flickornas julstrumpor, får hjälpa tomten lite då han har fullt upp ;)

Kvällen har bestått av uppesittar mys med familjen och Sandra <3 vi har haft julklappsbytning :) tack vännen för julklapparna <3
Har även slagit in de allra sista klapparna...
Nu ska jag njuta lite till av kvällen sen bädda ner mig..
Imorgon är det första julen för Havanna <3 och min första jul som 2 barnsmamma, va livet är bra underbart..

Ps, efter jul kommer det bli lösen på bloggen så ni som vill fortsätta läsa får be om lösenordet!

GOD JUL på er kära läsare <3


Kommentarer
Postat av: Jannike

Jag vill fortsätta läsa din blogg om jag får! :)

2011-12-23 @ 23:17:59
Postat av: frida

God jul på er!! :) Hoppas ni har en bra jul helg å äter gott ;D

Skicka gärna lösen när du fixar de !:)

kram

2011-12-24 @ 01:22:42
URL: http://fritte.blogg.se/
Postat av: Sara Nordberg

God Jul önskar jag dig och din familj!

Klart jag vill fortsätta läsa din blogg, om det ok så klart <3

2011-12-24 @ 14:32:01
Postat av: Jonna Larsson

Jag vill läsa såklart ;)

2011-12-24 @ 18:00:20
Postat av: Sofia och jack

vi vill fortsätta läsa:D

2011-12-25 @ 10:28:54
Postat av: nadja

åh jag vill fortsätta läsa :)

2011-12-26 @ 20:21:00
URL: http://nadjadeluxe.blogg.se/
Postat av: Therese, mamma till Albin

Jag vill jättegärna fortsätta läsa :)

2011-12-27 @ 09:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0