Bitterfitta!

Vilket jävla humör jag är på idag då!
Började efter att jag kom hem från vårdcentralen!
Hon som tog bort klamrarna har satt förbandet lite snett så det sitter lite klister på snittet!!
TACK SÅ JÄVLA MYCKET!!
Kommer ju blir skönt att ta bort om några dagar!!!

Här hemma ser det ut som en jävla sopstation! Dammigt och jävligt!
 Äckelhus just nu!
Kul att man grinat hela förmiddagen som en jävla barnrumpa på grund av dessa saker...
Och kul att känna brödsmulor under fötterna när man går på golvet i köket!
Nu tror ni säkert att vi är jorden äckelfamilj!!
Varsegod och tro det!
Men så är det inte, jag är perfektionist ut i fingertopparna!!
Men efter att ha blivit 4 i familjen har jag inte hunnit allt som förut!


Ähh nu avlustar jag detta äckel inlägg!
Ska försöka få nån ordning på håret innan Carro kommer och hämtar upp mig & Havanna,
 vi ska på shoppingtur till kupolen!
Hoppas det kan pigga upp mig!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

hahaha Emelie vad rolig du är.

Höll på att skratta ihjäl mig när jag läste ditt inlägg, du är väl för söt.

Alla har vi dagar som bitterfittor :)



Hoppas kupolen fick dig på bättre humör :)

Ha det super.

Kram

2011-02-02 @ 12:54:43
URL: http://studenttorsten.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja visst är det hemskt när man känner så! Fy ingen höjdare! Men när man blir en till familjemedlem så kan det blir lite "kaos" med jämna mellanrum, =) Hoppas det var en trevlig tripp till kupolen! // Therese

2011-02-02 @ 15:30:00
URL: http://therese83.bloggplatsen.se
Postat av: Anneli jansson

Hej på dig skruttan....skrik, böla, och har ur dig all ilska ur dig...det är du värd efter den pärs du gått igenom...det är helt normalt att du känner dig ur balans...inget ovanligt alls....tänk så mycke hormoner som rusar i dig...skulle du bara sitta och tycka livet är helt underbart efter att få ett andra barn så skulle det vara onormalt...det går över och du kommer att få det petandiskt hemma igen...precis som du vill ha det...ha det nu så gott och skyll på hormonerna!

KRAM på dig!

2011-02-02 @ 18:53:08
Postat av: Anonym

När kommer förlossningsberättelsen då?

2011-02-02 @ 21:11:05
Postat av: Johanna

Men du..du har faktiskt nyss fått barn,njut av dina fina barn och låt städningen komma i andra hand. Sen vad andra tycker om ditt hem är inget att bry sig om..barnen är bara små en så kort tid i livet..ta vara på den tiden.

2011-02-02 @ 21:23:32
Postat av: Jannike

Jag känner så väl igen det här!

Usch vad jag mådde psykiskt dåligt en sväng när Filip var nyfödd över hemmet. Och så alla hormoner på det som gör att man gråter för minsta lilla.

Jag satt i stort sett fast i soffan med honom vid bröstet och såg dammhögarna torna upp sig. Det är bara att ignorera det och försöka njuta av bebistiden ändå. Annars så skickar du ut pappan på en långpromenad med vagnen och städar av lite själv med musik på hög nivå, det hjälper! Så gjorde jag till slut. ;-)



Självklart är det ingen som tror att ni är en "äckelfamilj"! Herregud, alla vet ju att ni har en liten nyfödd, och bara det tar ju upp i stort sett hela dagen. Och sen en storasyster på det som med ska få sin uppmärksamhet.

Skickar dig många kramar och jag lovar att det kommer att bli bättre och lättare med allt bara Havanna blir lite äldre och får in mer rutiner.

2011-02-02 @ 21:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0