Fredagsmys

Nu åkte precis Totto, Sussie & Thindra hem..
Haft dem här på besök, och även Pappa & Kasper med dem käkade vi pizza ;)
En bra fredagskvälls med andra ord..

Ska snart krypa ner brevid min älskade familj <3 och slå igen mina blå.
Ny dag och nya tag imorgon!

Föresten jag fick ett bord till loppisen den 19/2, Jiho !! :)
Ska rensa massa skit och börja om på nytt !!
För nu drar renoveringen igång här hemma, först ska Thildes rum bli helt klart!
Sen tar vi Havannas och sen paus innan köket ska göras..


Nä Sov Gött på er !!!


Kommentarer
Postat av: anette

Vill oxå ha bord till loppisen men var fullt. Var så laddad att rensa =) Skönt att få bord massa saker som man aldrig använder.

Har det gått bra de andra gångerna när du stått?

Kram

2011-02-12 @ 07:46:56
Postat av: jonna

vad kul att du fick bord :)

Skönt att börja om på en ny kula och göra så som man verkligen vill ha de, jag börjar få mer och mer ordning, man får byta ut en sak i taget =)

Vi hade också fredags mys med pizza ;) mumms ..

kram

2011-02-12 @ 09:41:55
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Lill å Barnen

Hej.. När är nästa loppis.? Om du vet de.. :) Kram

2011-02-12 @ 11:48:48
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Jannike

Jag ska också stå på loppisen på lördag!

Den här gången fick vi bord uppe, inne i festsalen.

Hoppas det kommer mycket folk och som handlar massor! ;-)

Ska lilltjejen följa med dig?

2011-02-12 @ 21:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0