Fyndiga Dag

Hittade det vi var ute efter i Borlänge till slut :)
Jag fick mig ett par nike sneakers, och Christian införskaffade sig äntligen ett par nya skor! :)
Ett par vanliga hederliga Adidas :)

 

Och sen hittade jag även en skinnjacka, :) Ordpris: 659:- Jag betalade 249:-
  Jiho, så där gjorde jag ett fynd !!!
 Lovely!
Har verkligen letat efter en, men är så kräsen när det gäller skinnjackor!
Alltid så mycket krimskrams på dem!
Men denna älskar jag.. :)

Havanna fick sig lite 68 kläder, eftersom det var snålt med det!
Lika jeans som storesyster, och en sååå söt farfarströja! :)


Efter Borlänge vändan, åkte vi hem till Johan, Hanna & Ebba och fick oss lite kaffe! :)
Där var även Madde, André och sen kom Angelika, Jenny & Amanda..
TACK Jenny för Havannas & Thildes presenter :)

Nu blir det soffhäng och sen Tre Kronor efter en toppen dag med Familjen <3

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0