Go Kväll

Sitter & äter två mackor, !!
Jag & Havanna har varit vid svärmor hela kvällen och umgåtts.. :)
Thilde & Christian var på bio, men det slutade i bråk!
Thilde var inge intresserad och trotsade...
Så dom åkte hem i mitten av filmen... Då vet vi ju det till nästa gång,
saken är väl den att det var roligt med allting inne i biosalongen eftersom det var 1:a biobesöket :)
Jag skulle också tycka att allt annat var roligare än filmen ;)

Ska snart gå och sova så jag orkar med den roliga morgondagen ;)
Ska plocka upp syster på stan vid 10 tiden,
sen vänta på henne en stund medans hon åker och städar ett hus!
Får se om vi spenderar den lilla tiden på villgott tills hon är klar, eller som vi strosar runt på stan!
Sen ska vi hem till syrran och fixa mitt hår, hoppas på bra resultat !

Mina underbara tjejer <3

Älskar er så det gör ont..<3

Sov gott, Hörs imorgon !


Kommentarer
Postat av: Lill

Oj ;), vad var det för film..?

2011-02-24 @ 22:01:46
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag bara tog en bild och skickade det via ett mms =) Alla "kom-i-gång-uppgifter" står på blogg.se eller om du söker på google hur man gör. Jätte enkelt =)

2011-02-25 @ 04:39:47
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/
Postat av: jonna

Samuel ska få gå för första gången i år för cars2 ska tydligen ha premiär någon gång 2011, han har inte fått gått men den filmen tror vi att han ska kunna sitta still på..

Ni gjorde ett försök och de ska ni ha en applåd för =)

kramar

2011-02-25 @ 07:59:44
URL: http://jonnachoona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0