God Eftermiddag !

Sitter äntligen med mitt "morgonkaffe" Fast klockan är efter lunch ! :)
Har slöat hela förmiddagen, nämligen så att jag var ut och skakade rumpa igår med tjejjerna :)
Herregud va länge sen, men så roligt vi hade :)
Förfesten var som vanligt trevligast..
Tog oss ner på underbar efter det, kan nog inte säga att jag var så imponerad som förut ?! :/
Nu var det ju folk man inte ens kände igen?

Inget går upp mot Fest på folkan ialla fall ! :)
Så nästa vända jag ska ut får bli när det är..

Är inte nå bakis, förutom att jag tappat rösten :/ Redan igår på dagen hade jag hes röst!
Men det blev ju inte bättre av att vi skulle skriksjunga på förfesten! Haha :D
TACK tjejer för igår ialla fall.
Ni får bilder sen!

Nu ska jag återgå till mitt kaffe och klickande från H&M ;)

Tjing Tjing !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0