Godmorgon Alla Glada

här hemma bestämdes det imorse att Thilde fick vara hemma från dagis :)
Så hon ligger just nu och myser i soffan och kikar på bompa!
Minsta sover, och jag får dricka mitt kaffe i lugn och ro :)

Idag ska vi ta kort nyfödd/syskonkort och skicka in till tidningen :)
Dom fick ju lika tröjor här i present av Erica, så dom ska dom ha på sig tänkte jag!
Kommer ni ihåg dem?
Rosa, med muppets på :)
 Kanon häftiga, så ska försöka få till ett bra kort här hemma, :)

Sen får vi se vad dagen kommer med!
Eventuellt åker vi in till villgott för lite lek, men snön vräker ner så har ingen lust att ut och köra då!

Sen skulle ju huset behöva sig en storstädninge!
Toaletterna städade jag igår kväll, men resten då :/ Phu!
Får ta det till helgen helt enkelt..

Nä, dags att gö nå nytta!

Have a good day friends <3

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: ANNE

ha en bra dag du med :D

2011-02-10 @ 09:01:26
URL: http://anne.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0