Tacokväll - Vibration !

Vart en bra dag på villgott, vi hämtade upp Amanda o& Hector också :)
Sen kom Sussie & Thindra dit..
Thilde lekte och tyckte nog det var riktigt skönt att få komma hemifrån nån timme :)
Sen ville hon bli med Sussie & Thindra hem, så dom lånade med henne.
Vi vart bjudna på mat så åkte hem och hämtade upp Christian sen till dom för tacokväll :)
Tack för en rolig kväll med mycket skratt, TACK vare våra karlar som har sån sjuk humor !!

Havanna provade Thindras babysitter, som både spelar och vibrerar!
De var verkligen en hit kan jag lova...
Hon somnade och såg helt groggy ut i den när hon slog upp ögonen :) Hihi
En sån ska helt klart införskaffas till henne.



Nu ska jag hoppa in i duschen sen får det bli sängen!
Dags att ta bort klamrorna på snittet imon :/
Hua!
Lite nervös är jag allt fast jag gjort de 1 gång förut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0