1 DAG

Nyss klivit upp! Och Ja vi är fortfarande hemma, ingen bebis och inga känningar!!
Det är 1 dag kvar nu, ska den komma imorgon på BF?
Eller har den bestämt sig för att komma någon dag efter?
Ja det visar sig..

Igår kväll vart de en vända till Sandra, ville ju se hur det blev när hon målat panelen vit i köket!
 Vart jätte fint!
Sen vart det massa tjål och sen hem..

Christian och jag åkte in till stan och handla skräpmat!
Pizza, och chicken nuggets med currydressing!
(rena tillbakablicken från när jag bodde i Smedjebacken, något jag åt nästintill jämnt från lingårn!).
Det var riktigt mums !!! :D

Nu ska jag dricka kaffe & ta mig en macka! 
Sen hänga tvätt och skura golven, det är behövligt nu kan jag lova..
Får se om jag ska ta mig en promenad senare också!
Kanske det sätter fart på den lille i magen !! :)

Trevlig Söndag !
 


Kommentarer
Postat av: Marih

Hoppas ni får en bra dag och den där lilla krabaten snart vill titta ut ;)



PS.Suktar fortfarande efter fler bilder från Tildes rum ;)

2011-01-16 @ 12:08:48
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0