2 Days Left !

Nu är de 2 dagar kvar till BF !! Bebisen har inte gett mig något tecken på att den vill ut...
Den har nog bosatt sig rejält därinne.. :)
Idag har vi iaf lite på schemat, känns skönt med tanke på att man inte gjort så mycket dem senaste veckorna..
Vi ska klä oss och sen bege oss mot loppisen inne istan :)
Det är ju bara ett måste ! Åk in du med och kika vettja, öppet mellan 10-15 !

Sen ska Thilde sova hos mormor inatt, hon ville ha henne!
 Så då passar de ju perfekt att bebisen bestämmer sig för att komma ut inatt/kväll??
Haha :D Inte för att jag tror det...

Trevlig lördag !

Puss & på återseende !


Kommentarer
Postat av: Susanna

Ja hon har flyttat dit =(

Vi tänkte oxå åka på loppisen men jag hade helt glömt av den =(

2011-01-15 @ 12:03:16
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Susanna

Ja hon börjar väl till våren tror jag!

Ja okej, ha hon åkt till din mor eller är hon fortfarande kvar hemma?

Har ni några spännande planer för kvällen då eftersom ni ska vara barnlediga?

Eller förhoppningsvis så kommer det en annan liten =)

2011-01-15 @ 13:19:08
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0