2 Januari 2011

Thilde gav oss sovmorgon imorse ända till klockan 9 :) Underbart!!
Sen upp för frukost, och sen har jag varit i full fart ända sen dess :)
Plockat undan överallt, dragit igång en maskin med tvätt & disk!
Phu, Ska snart iväg med massa massa pappersinsamlings skräp som står i tvättstugan..

Thilde och Christian ska åka med Svärmor och Janne till Borlänge och hämta en tvättmaskin till dem!
Så då får jag ensam tid och kan dona runt lite ;)
Ska ta mig en sväng med snabeldraken (förmodligen sista gången innan bebisen kommer).

Bebisen är de i alla fall full fart på i magen!
Inte en lugn stund därinne inte ;) Hihi, dröjer nog innan den vill kika ut!

Sen måste jag ju berätta att våran bustjej provade snusa igår (i smyg)
Hade tagit Christians snusdosa och gått in på rummet och stoppat lite under läppen!
Hon vart jätte ledsen, men hon vart inte dålig (vilket jag trodde) En del barn spyr av de!
Men antar då att de inte var mängder med snus hon fått in under läppen..


Nu ska jag klä Thilde sen ska dom åka!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0