Hallå där!

Våran dag vart fullspäckad! Trots att de kändes som en riktigt äckeldag!
Den vart toppen!
Sandra & Hoppsan kom hit vid lunchtid,
vi åt sen drog vi på oss ytterkläderna och gick en promenad runt byn!
Vilket var behövligt och riktigt skönt !!

Här är bilder från våran plusgraders promenad ;)
 
   
 

 

Väl inkomna vart de thé & muffins!
Strax därefter kom Syster & Niklas på besök,
syrran hade med sig saxarna så hon fick klippa både mig, Thilde och Sandra =)
Så nu har jag lite mer frisyr och lite mer fix på håret än innan!
Ska slänga in en mörk färg också, så kommer de bli toppen sen ;)

Nu ska jag ta mig ett bad, för bebisen i magen lever lajban därinne!
Och den trycker sig allt mer nedåt!
Hua, det börjar kännas rejält nu..

Imorgon ska Thilde till dagis efter veckor av ledighet, hon behöver träffa sina kompisar !

Natti på er <3


Kommentarer
Postat av: Susanna

ja, vi kan höras lite senare, just nu mår jag sådär illa igen =( men brukar ju bli bättre på dagarna =)

lillan e fortfarande lite snorig men hon smittar nog inte.



2011-01-11 @ 10:18:15
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0