Hallå Fredag

Vaknade kvart över 8 idag, då det vart massa sängmys framför en film i sovrummet!
Och som alltid blir det labanfilmen.. Men det betyder att jag kan forsätta blunda en stund :)
Sen upp för kissning och frukost..
Och nu ska jag dricka mitt dagliga morgon thé..

Kan säga att det var skönt att vakna upp till ett nystädat hem!
Det enda som är kvar på schemat är tvätten!
Städade till och med köket igår, torkade luckor och städade ur ugnen ;)
Då har jag lite gjort sen när bebis kommit !

Idag står MVC på schemat, Sandra ska bli med för att ha Thilde..
Sen får vi se vad dagen kommer med, skulle tydligen bli fint väder fram på dagen!
Kanske man ska ta sig en tur ut? Kanske det blir nå fart på bebisen därinne..
Nej inga känningar än! :/ Men men

Sen får jag ju inte glömma att idag är de äntligen FREDAGSMYS!
Det bästa på hela veckan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0