Min Vinst!

Kommer ni ihåg att jag vann ett presentkort inne på Dorothés blogg i julas!
De var ju ett presentkort värt 300:- på fyndig.se
Jag ville ju ha en klocka som jag spanat in, men när jag väl skulle beställa så var den slut!
Så då kikade jag in på sidan några dagar i sträck för att se om klockan skulle komma in igen,
men ingen klocka kom!

Så de fick bli en Brio Spis till Thilde istället!



Hon måste ju ändå ha en till lekstugan sen!
Så då tyckte jag detta passade kanon att spendera presentkortet på ;)
Hittade inget annat som jag fastnade för !!



Kommentarer
Postat av: Louise Hedblom

Min farmor har en likadan ståendes i gästrummet hemma hos henne. Jag och Ninni brukade leka med den när vi var små. Antar att hon köpte den till pappa när han var liten, så BRIO-leksaker har hängt med länge. :)

2011-01-04 @ 18:04:53
URL: http://hedblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0