Snart Så

Har legat på soffa och vilat en stund...
Haft sån huvudvärk, men den har gett med sig lite efter alvedon och vila!
Snart så kommer Christian hem från jobbet, och får ledigt imorgon =) Ska bli härligt.
Jag ska åka ner till stan och hämta spisen som jag beställde för presentkortet, har en tjej här hemma som längtar efter den!
Nya favoritfärgen är ju just röd :)
Sen kommer vi att bygga en liten mini diskbänk med hyllplan till =)
Eftersom hon tjatat om en diskho ;) Såklart hon ska få det!

Sen ska jag även börja med mitt projekt så fort som möjligt, men måste ta mig till Borlänge först!
Och vet inte om jag vågar de nu innan de är dags att föda...
Får se annars får jag göra en beställning på nätet,
gick tydligen att webshoppa :)
De gillar vi...



Ska slöa lite till på soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0