Söndag kväll

Jag är helt slut i kroppen.... Haft besök hela dagen, mycket trevligt..
Men det tär på min rygg, då jag överanstränger mig mycket!! :/
Men jag är pigg och känner mig rätt så fräsch trots allt.. haha :D

Lillskrutta har varit vaken ganska så mycket idag, :)
Så hoppas på att de blir en bra natt, hon har iaf nyss fått torr blöja och mat!
Bara att söva henne nu då ;)

Nu blir det soffan en stund innan sängen kallar och ikväll ska det bli riktigt skönt att få lägga sig!
Imorgon ska vi även komma ihåg att ringa BVC också :)

Natti natt


Kommentarer
Postat av: Emmy



Hur känns det i kroppen såhär efter snitt



Var det en jobbig förlossning i övrigt

2011-01-24 @ 09:14:14
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0