Tisdag !

Här klev vi upp halv 10 imorse, meningen var ju att Thilde skulle till dagis,
 men eftersom hon inte gick att väcka så tidigt imorse fick hon bli hemma med mig..
Jag gick upp när Christian gick upp och tog mig lite att äta, kände mig inge vidare!
Illamående och magont! :/
Igår hade jag molande mage, en bebis som trök sig neråt och verkligen ville att jag skulle ha ont!
Men trots det så fick jag sova, eller ja kissandet är ju fortfarande kvar!
Tror jag kissar 1 gång i timmen!! :/ Hua!!!

Idag är vädret ute riktigt tråkigt! Grått och disigt, och så yr det snö!
Så en innedag får de bli, kanske plocka ur det sista ur bebisrummet, så det är tomt.
Och sen pyssla en massa ;)

Hade ju möte imorse, men vi försov oss!
Så jag hoppas hon ringer tillbaka så jag får en ny tid denna vecka!

Nu ska jag göra en brasa!
Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Susanna

ja nee han kommer inte hem denna vecka på luncherna för dom hade lite att göra =( så tråkigt väder också så man vill ju inte vara ute =(

2011-01-11 @ 11:19:17
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt med sovmorron. =) Theo ville inte heller vaknar i morse så vi kom försent. Haha



Ja det gör hon, hon är den enda som bor här förutom hans farmor och farfar så henne får man anställa. =p

2011-01-11 @ 11:22:32
URL: http://theomylove.blogg.se/
Postat av: Susanna

ja annrs kanske jag kan komma imorgon om jag ber totto komma och köra mig på lunchen så får han jobba en timme längre istället. så slipper de bli stress =) för då kan ja va hos er hela em =)

2011-01-11 @ 11:41:06
URL: http://tregringoz.blogg.se/
Postat av: Therese, mamma till Ida & Filip

Tror du får en gosse i veckan :)

2011-01-11 @ 12:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0