Kväller

Denna dag har även den bestått av besök, likaså morgondagen....
Idag fick jag sköta läggningen själv på Thilde och samtidigt ha lillskrutta, men det gick kanon.
Jag la lillesyster brevid Thilde och började läsa en bok, hon vart cool lugn!
Antagligen för att jag läst för Thilde varje kväll sen hon flyttade in i magen :)

Christian tog sig en vända på fyrhjulingen vilket han verkligen förtjänade ;)
Duktig som han är här hemma <3
 Älskling, jag älskar dig <3

Våra tjejer <3
Vi älskar er


Kommentarer
Postat av: jonna

Du är så duktig emelie :)

2011-01-25 @ 11:19:04
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ni har så fina barn! <3 Jag kommer upp och gratulerar nån dag! Kram på er

2011-01-25 @ 11:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0