Smått & Gott

Igår tog Christian med sig Thilde och åkte ut till Nyhammar och hälsade på Janne på jobbet!
Då begav sig jag och Havanna ner på stan och fixade några äreenden!

Först in på Lorensberga bibliotek för att hämta ut bokgåvan man får av BVC när man fått en liten bebis.
Valde denna (fanns 5 olika att välja på).


Sen ner på stan för en runda på rean tänkte jag!
Men var inte så imponerad faktiskt! :/
Men hittade ett jätte fint set med tunika och legging till Havanna ialla fall,
betalde 55 kronor för det :)

 
Sen hämtade jag ut kappahls gratis body, :) En välkommen till världen present!

Kom inte hem tomhänt till Thilde heller!
Fastnade för denna härligt gula mimmitröja :)
Sen fick hon en hel ask med massa ringar i ...


Nu blir det frukost sen ska vi göra oss klara för BVC besök!
Första mätningen & vägningen efter BB, Spännande :D !!

Ha en fin dag !
Kram


Kommentarer
Postat av: Hanna o flickorna

dom där böckerna fick M o K en varsin i julklapp. Ett tips, spela skivan den är jättemysig :) kram

2011-01-28 @ 09:33:38
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Linn

Sv: haha jasså, hoppas också att jag får lite tidigare, men bara en vecka eller så. Nu hade väl varit lite väl tidigt. Imorse trode jag att den lille rackaren skulle ta sig ut genom magen själv haha. Böka runt som en tok där inne. fötter knän och armar åt alla möjliga håll och kanter :P



Hoppas ni mår bra. Måste hälsa på er igen snart =)



Kram

2011-01-28 @ 10:34:52
URL: http://linngoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0