Våran Hagge Dag !

Nu är vi hemma igen, efter en dag ute i hagge..
När vi kom vräkte det ner snö så då pysslade vi lite innan vi begav oss ut...
Sen var de bara att pälsa på sig kläder och ge sig ut med bob och spark!

Lite bilder!



Kan ju lova att de kändes när vi var på väg hem, :/ Gjorde hon varenda steg jag tog!!
Mamma fick dra mig på boben en stund, haha :D Det måste sett väldigt roligt ut..
Men både jag och magen fick oss en bobtur ;)'

Sen vart de god mat, och massa mys innan vi begav oss hem..
TACK för en toppen dag <3 Behövde verkligen komma hemifrån ett tag..

Nyss klivit upp ur badet och nu ska vi ha lite popcorns mys jag och min skrutt <3
Christian var lite rastlös så han tog sig en sväng på fyrhjulingen..


Kommentarer
Postat av: Lovisa

lyckatill med bebisen. har den något namn? från Lovisa som du jobba med i marnäs

2011-01-08 @ 19:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0