En härlig helg!

En helg med roligheter! =)
I fredags hade vi ju Jonna här på besök som ni vet, sen på lördagen vart det loppis =)
På eftermiddagen skjutsade jag ut barnen till Mamma, och sen hämtade jag upp Alexandra innan jag åkte hem!
Kom hem duschade, drack gott och hade det riktigt trevligt!
Efter ett antal cider begav vi oss in till stan närmare bestämt till Piren =)
Kanon trevligt hade vi =)
TACK Alexandra för igår!

Idag när vi vaknade så fick det bli frukost och kaffe i solen, sen blev det städning!
Helt genomsvettiga drog vi på oss bikinisarna och tog oss ett dopp i poolen, en strålande dag även idag! <3
Nu sover barnen och jag hade lusten att måla,
men tror inte jag orkar så det får bli en annan kväll!

Surfar runt lite och kikar efter ett barbiehus, men finns inte mycket!!! =(
Thilde måste ju såklart få ett i 4 års present, och kände då att det kunde va bra att vara ute i god tid denna gång!
Annars är jag alltid ute i sista stund och handlar paket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0