Förjäkla Trökigt!

Godmorgon på er!
Nyss fått i oss lite frukost, och ska snart dra igång den här dagen!
Fast man blir inte så sugen när det bara regnar ute!
Och tydligen ska vi få regn 10 dagar framöver förjäkla trökigt, men men på torsdag drar vi till Ullared,
så får vi lite semester från hemmet! =)
Då ska vi shoppa, umgås, bada om vädret tillåter!
Helt enkelt semester!!!
Då får det regna eller va fint väder, för mig spelar det absolut ingen roll...

Har gjort en lista på vad som behövs köpas till barnen och till oss!
Tror att man lätt kan få hjärnsläpp inne på Ullared och köpa det mest onödiga ting ever, så därför passar en lista perrfa! =)

Bjuder på lite bilder på mina älskade flickor <3
Sitter mer och mer nu, Mammas duktiga lilla tjej <3

Min stora tjej <3
Finns det något som hon älskar så är det att klä ut sig!

Ja så här kan man också somna, mitt i fredagsmyset..
Skruttan <3
Nä dags att klä sig och hitta på något!
Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0