In the car!

Hallå där just i skrivandes stund sitter jag i bilen, nyss sovit lite och känner att en fet stor kopp kaffe skulle sitta fint! Jag mitt virrhuvud hade inte en tanke på att koka kaffe hemma innan vi drog, hade nog mest tankarna på all packning och att få med oss allt.. Jaja nu är vi iallafall i Gränna och har 175 km kvar till slutdestination! Kan ju berätta också att när vi kom iväg inatt, så stötte vi på en vilsen, rädd och sjuk häst strax utanför kopparberg! Usch jag var riktigt rädd att stå där efter vägen med varningsblickers på och ha en virrig häst som kutade runt på stora vägen runt oss, syntes att han vart stressad av alla bilar som som stog där, iaf så bakade vi in på en liten väg och ställde oss där eftersom Hästen sprang runt bilarna och träffade Viktors och Amandas bil, så hela backspegeln paja! Hallå! Hur sjukt är de inte, men de är väl typiskt att vi ska stöta på något sådanat!! Men men som tur var hade Marion & hennes kompis Vanessa ett nummer till en tjej som har häst i närheten och äger kom ganska fort och hämtade hästen! Hästen var väldigt sjuk och hade rymt från sin box! Men nu är den i trygga händer igen, men min skräck va att typ en lastbil eller nått inte skulle se den och åka rakt in i den och sen remma oss på köpet! Så lättad att allt gick bra.. Nu ska jag döna av lite till innan de eventuellt blir kisspaus och en mack kaffe! Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0