Kupolen Vända

Strålande sol och 25 grader har vi haft idag!
Men trots det var jag på latsidan, var så trött imorse så Christian tog med sig barnen upp och käkade frukost!
Jag låg kvar i sängen och trynade! Har ju haft en lite bökig Havanna inatt,
tänder som spökar skulle jag tippa på!!!
Sen kom Havanna in till mig och mös lite, och stax efter det hör jag en röst som ropar!
-Emelie, sover du?
Jag: Vem är det?!
-Madde, ge dig du kan ju inte sova nu! Pallra dig upp vi ska ut och gå!
Så det var bara att kliva upp, dra på sig kläder och sen hinka vi i oss en varsin kopp kaffe innan vi tog oss en rejäl promenix!
TACK Madde för att du kom och tog tag i dagen åt mig!
Vi kör lika imorgon igen, Nu börjar NYA LIVET! =)
Efter lunch begav jag och Havanna oss med Amanda upp till Borlänge för att strosa runt lite och va smakråd åt henne inför ett bröllop hon ska på!
Och hon hittade en sån fin blus som jag nästan ångrade att jag inte köpte till mig själv!
Men men...
Hittade detta iallafall
Nya Pumaskor! REA 99 kr!
Sen nya jeans till Havanna, 64 kr, också som hittat!
Sen vart det ljus, nya badleksaker och knoppar till Havannas byrå! =)
Så lite fynd vart det idag trots att jag inte skulle handla ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

FY FAN vilka snygga skor!! Skänk dem till mig!

2011-07-27 @ 22:33:43
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0