- Måndag igen -

Började morgonen med att vakna och mata Havanna kl 4, och hoppades innerligt att hon skulle somna om..
Efter många om och men så gjorde hon det,
skönt för jag ville inte ta morgon kl 4 !
Vi vaknade igen kl 7, då klev vi upp och mös ner oss i soffan jag och Havanna,
Thilde sov vidare och vaknade vid 9 tiden..
Min lilla sjusovare :)
Nu ska jag dricka lite kaffe sen bädda sängarna och sen göra oss klara för dagen!
Thilde ska vara vid Pappas moster en stund på eftermiddagen medans jag och Havanna ska gå på babycafe för första gången sen hon föddes, =)
Ska bli mysigt..
Vi ska även möta upp Amanda, Hector, Sussie och Thindra där!
Madde & Alice skulle eventuellt också komma!
Måste ju också Gratta min stora tjej som blir 3 år och 9 månader idag <3
Älskade Stora tjejen <3
Finast !!!
Ha en toppen måndag!
Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Lill å Trollen

Vad gör ni på onsdag??

Vi kanske skulle kunna komma förrbi på onsdag efter jag slutat jobba?? Måste in till stan då..!! Skulle kunna komma en sväng innan eller efter vi varit på stan..?

2011-06-20 @ 21:58:55
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0