Ett litet inlägg

Vaknade idag och insåg att jag försovit mig!
Skulle ha varit på MVC vid halv 9, åh typiskt, Bara att boka om tiden då.. 
Låg kvar i sängen ett tag innan vi klev upp för frukost!
Sen bestämde vi oss för att åka in på stan och fika tillsammans med Amanda, Hector, Sussie & Thindra.
Vart en trevlig dag med fika på Bk:s, lite strosande i butikerna och sen avslutade vi dagen med lite sen lunch på donken!

På hemvägen plockade jag upp min lillesyster Marion som skulle bli med hit för att Amanda skulle göra naglar på henne inför hennes avslutning imorgon.. Tänk att lilla Marion slutar 9:an och ska börja gymnasiet!
Herregud vad tiden går!

Sen fick vi kaffebesök av Sussie, Totto & Thindra, och även Pappa och Kasper kom!
Pappa fixade kvällsmaten idag och det vart hans godaste köttfärssås och spagetti =)
Så ikväll slapp jag matlagningen, helt klockrent om ni frågar mig!
Tack Pappa<3

Nu sover Havanna för natten och Thilde ligger i soffan och myser med Pappsen =)
Jag ska ta och vika lite tvätt och få in det i alla garderober, !

Pics!

Thilde hittade detta ägg inne på leksaksaffären som hon ville köpa!
Ska ligga i vattnet mellan 12-24 tim sen kläcks det och ur kommer det en dinousarie =)

Hector & Thindra


Ännu en bra dag!
Tack för det vänner <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0