Go Kväll

Haft Sandra här på lördagsmys =) Det blev lite soffmys med gotte, såsom plockgodis, chips och dricka.
Nu har hon nyss åkt och jag ska ta och plocka lite disk innan jag ska slå ner rumpen i soffan igen.
Barnen sover för natten och jag tror det får bli en tidig kväll för mig också idag!..
Jossan kom även på besök idag på eftermiddagen =)
Spenderad lite tid tillsammans och tjålade massa bebistjål, GUD va jag längtar tills deran lilla knodd kommer..
Så roligt att det är flera utav mina vänner som ska ha barn samma år som Havanna kom..
Igår var en jobbig och tung dag, ett sista farväl av min älskad gammelmormor <3
En sådan fin begravning, alldeles perfekt var den!
Men har ännu inte förstått att hon lämnat jorden för ett liv i himmelen om det nu är så att hon är där, vilket jag tror annars är hon nog på en ännu mer härligare plats..
Saknaden är stor <3 Älskade GammelMormor, sov i ro nu <3
Nä nu blir det soffan!
Tjingeling, hörs imorgon !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0