GodMorgon Söndag

Bestämde ju igår för att hoppa i säng i tid, ha så vart inte fallet..
Fastnade framför tv:n tills jag kände att jag nickade till hela tiden,
då förflyttade jag mig in i sovrummet till mina snarkande flickor <3
Nu har vi nyss fått i oss frukost, efter att ha myst alla 3 i sängen =)
Ska ta och göra oss klara för dagen, sen kanske vi tar en promenad runt byn!
Idag kommer även Jörgen och Sussan och hämtar kökssoffan som vi haft i köket tillsvidare, =)
Ungefär en så där 3-4 år nu, men de har inte gjort ett dugg då vi inte haft stolar så det räcker till bordet.
Men nu har jag fått stolar från gammelmormor,
som så fint ska stå i köket! =)
Så nu längtar jag faktiskt tills jag får ställa om bordet och småfixa lite!
Stolarna måste också få sig en renovering, Dom ska målas och det tar ju sin lilla tid!
Men det kommer bli så fint när de väl är klart! =)
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och fylla den igen!
Trevlig söndag på er

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag ville bara kika in och tacka för den söta kommentaren.

Det är en otrolig omställning i livet att få barn men såå underbart! <3

Som du redan vet, med dina två små söta flickor :)



Kram-

2011-06-19 @ 22:44:41
URL: http://risgatan5.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0