Bruten Tå?

Fy fan va ont jag har! Har gått in med lilltån i soffkanten!
Och vi har stora kanter, i ek! FY satan säger jag bara... Tån är helt blå och jag kan inte ha skor på mig! :/
Om den inte är bruten så är den helt klart stukad !!! :/

Kul, jag som skulle börja med mina promenader imorgon!
Hoppas på att det blivit lite bättre, så jag får ta mig en powerwalk imorn kväll!

Jag är en av dom som är med i Emmys utmaning ! 
Om ni vill va med klicka in er HÄR
Mest för oss Mammor som vill bli av med massa gravv kilon ! ;)

Nu ska jag torka håret sen krypa ner under täcket och kika på Tre Kronor..
Hörs imorgon!

Sov Gott


Kommentarer
Postat av: Emmy- Mamma till Jack och Link



Nej nej inga brutna tååååår :(

2011-03-29 @ 09:00:23
URL: http://artanimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0