Filmkväll

Godmorgon på er!
Vilken härligt väder vi fått =) Det tackar vi för!

Igår hade jag filmkväll med Erica :) Vi kikade på Gullivers resor!
Och sen kikade vi på Varg Veum som hade preimär igår på tv 4+ ..
Typ som Beck filmerna =) Fast tusen gånger bättre.
Kommer gå varje lördag kl 22:00...

Idag är det dags för Me&i party här hemma =)
Äntligen ska jag få se kläderna, gillar denna kollektion jätte mycket..
Så en tur till affären och inhandla nå fika till mina gäster som kommer idag.
Tanken var ju att jag skulle baka, men det finns igen tid till det, tyvärr :/

Nu ska jag sätta fart !
Ska göra oss klara för dagen, sen måste jag ta mig en svängom med dammsugaren!

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0