Fredag & mys !

Sitter just nu och myser med stora tjejen i soffan, eller ja hon är rättare sagt på väg att somna! Hon är så duktig med nappen också, det blir tredje natten utan !! Så stolt, !!! Idag har vi haft en städdag här hemma, meningen var att jag bara skulle dammsuga men det vart dammning och skurning av golven också !! Så nu har vi ett ny städat hus., underbart !!! Imorgon är det dags för loppis på Folkan igen :) jippie Vi ska dit och se om vi kan fynda något!! Öppet mellan 10-15 om det är någon som är sugen på att göra billiga fynd!! :) Jag vet iallafall vad jag är ute efter, hoppas jag hittar det också !! Vi har även umgåtts med sandra idag på eftermiddagen, alltid lika mysigt :) Hon stannade kvar och gjorde oss sällskap till maten, ;) Nu ska ja fortsätta mysa med familjen <3 Fortsatt trevlig fredagskväll på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0