Go kväll på er...

Passar på att göra ett inlägg nu innan 1 unge i minuten börjar!

Idag har vi haft besök av min kära syster som varit i thailand i 2 veckor, den lyckosten!
Självklart var ju också Niklas med =)
Hon hade inhandla denna till sin kära syster

TACK =)

Thilde fick ett super fint handgjort armband!
Sen åt vi lite lunch och bara tjåla och hade det allmänt trevligt =)

När Christian kom hem, packade jag in mig, Havanna och Sandra och åkte iväg på Dopfix!
Måste inhandla lite material till inbjudningskorten om jag inte köper färdiga =)
Men det lutar nog åt egengjorda..
Sen handlade vi och åtke hem..

Och nu har jag äntligen fått lugn coh ro..
Har sprungit runt och packa dagisväskan åt Thilde,
 hon ska nämligen till Dagis imorgon efter ett tags ledighet igen!
Så nu är kläder och väska packad!

Själv ska jag på möte imorgon istan kl 09:00, så ikväll blir det sängen i tid!!
Nu kan väl hålla tummarna för mig imorgon om ni har lust ?!

Föresten kanske kommer in liite mer BLOPPIS kläder ikväll, denna gång Me&I !!
Annars får NI får hålla utkik !!!

Kram på er .....


Kommentarer
Postat av: linn

Sv: haha jag känner mig gigantisk Emelie. Jag tror nog allt att han väger tre kilo där inne.

2011-03-21 @ 21:45:46
URL: http://linngoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0