Håller i sig

Denna ständiga yrsel! Har nu haft det till och från sen Havanna föddes! :/
Dags att uppsöka läkare så det blir nån ände på det!!
Undrar om det kan ha något med mitt balanssinne o göra?!?!?!
Det håller iallafalla i sig!

Jag och Carro drog ner och sola nu på kvällen! Jisses va skönt det är..
Bara ligga där i värmen och njuta och bara drömma sig bort, tänka på något annat för en gångs skull!

Föresten imorgon är det dags för första barnträffen på BVC :)
Ska bli riktigt skoj att få träffa alla andra som fått barn samtidigt...
Jag älskade gruppen jag hade när Thilde var liten, och det var ju sååå mysigt att gå i gruppen!
Vi växte ihop och började umgås utanför gruppen också..
Och hoppas på att kunna hitta nya kontakter denna gången med!

Nu tänker jag ta mig en dusch sen krypa under täcket!
natti natt


Kommentarer
Postat av: jonna

Kan vara dina kristaller i huvudet.. Dom rubbar balanssinnet.. Sök upp läkare gumman. =) puss

2011-04-01 @ 06:55:43
Postat av: Hanna Agerberg

usch ja sök hjälp så du får bli o må bättre. kram

2011-04-01 @ 08:36:11
URL: http://hannaagerberg.blogg.se/
Postat av: Sussie

Jo jag är sjuk, men lunginflamation kan man ha utan att ens märka det. Har ingen feber och så längre och jag behövde verkligen komma ut och göra nått =)



Man blir juh sjukare av att bara sitta inne och glo =P

2011-04-01 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0