Helgen

Dags att uppdatera er om helgen..
Fredagens Party vart lyckat! Hade grymt skoj, Skakade rumpa så det stog härliga till.
Det var lagomt med folk på Folkan och grymt bra musik !
TACK för en rolig kväll..

Gårdagen var ju mindre skoj ;/
Jag som aldrig aldrig bruka bli bakfull, låg med sprängandes huvudvärk!!
Bestämde mig för att gå upp ur sängen kl halv 1..
Sen tog vi oss ut i det härliga vädret, tog en promenad ner till Svärmor och fick gott fika..

På kvällen hade jag lördagsmys tillsammans med Sandra, barnen och Hoppsan!
Dock somnade barnen tidigt, så det vart bara jag, Sandra och en sovandes Hoppsan.
En skön och lugn kväll med andra ord :)

Idag då?
Solen lyser och det är blå himmel..
Tror vi ska ta oss ut och skotta av altanen,
så man kan sitta där och njuta av de soliga dagarna fram över..
Vi har ju sol hela dagarna mot altanen :)
Helt underbart..

Trevlig söndag !
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0