I mitt huvud

Jag är så glad, så glad att jag mår bra! Att jag lever här och nu..
Att jag har min underbara familj <3
Som jag älskar mer än något annat på denna jord.
Jag är så glad över mina fina vänner som alltid finns där när jag behöver dem..

Men för en tid sen mådde jag inte så här bra! Inte innerst inne, men utåt då mår man alltid bra..
Ja för man vill inte belasta någon med nått som den egentligen inte bryr sig om..
Men detta det hade med graviditeten att göra :/
Allt gick så snabbt, ville så gärna ha ett till syskon till Thilde,
fast jag samtidigt ville vänta och jobba..
Sen bara så där helt plötsligt efter att jag bestämt mig för att inte kika runt på bebissaker och syskonvagnar och diverse bebissaker så släppte allt!

Och den 6 maj plussade vi!
En enorm lycka, :)
Och i magen började hon växa våran lilla Havanna <3
Som jag älskar så nu, och kan inte ens förstå att jag kunde må som jag gjorde då! :(

Från magen




Till vår älskade Havanna <3




Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Jag tror faktiskt att alla någon gång mår riktigt dåligt inombords men utåt visar man den "bästa sidan" och alltid ler. Jag har mått så många gånger tills jag brutit ihop och inser att jag inte kan leva så längre.

Under graviditeten med Molly mådde jag riktigt dåligt psykiskt de sista veckorna eftersom vi fick avliva vår hund helt plötsligt. Det jobbiga var att många i min närhet inte förstod hur jag mådde. Bara sambon förstod mig så vi satt hemma och grät tills Molly föddes och då började vi gråta ännu mera eftersom vår hund inte var där och allt hände så fort. Sambon kunde inte ta sig till Molly de första månderna för han var så ledsen inombords.



Nu mår vi bättre i alla fall även om vi gråter och då och då. Vi har blivit bättre på att säga till varandra om vi mår dåligt för att kunna få hjälp av varandra.



Världens sötaste Havanna har ni! :)

2011-03-03 @ 21:32:31
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men Gud jag har glömt bort hur stor du var ! Men så fint <3

2011-03-03 @ 21:38:18
Postat av: Carro & Felix

<3

2011-03-03 @ 21:44:45
Postat av: Sandra

Gud vad rörd jag blev av detta inlägg ! Så starkt och fint . Ni har så jäkla vackra barn ! Och Thilde är så duktig med nappen !! Du har all rätt att vara världens stoltaste mamma Emelie !

2011-03-05 @ 11:00:24
URL: http://sandralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0