Mötet !!

Hade ju möte idag, och det gick bra! Men kan inte avslöja riktigt än vad det är..
Nu har vi iallfalla träffats och fått bolla ideér med varandra,
och kan nu tänka igenom det lite tills nästa vecka!
Men är jag är glad, förväntansfull och hoppas att detta kommer bli BRA :)
Eller det kommer bli bra... :)

Efter mötet åkte jag och hämtade Thilde på dagis, som hade haft en bra dag!
Sen vart de en snabblunch närmare bestämt korv med bröd innan vi drog till Villgott !

Vart lite lek och tjål med andra mammor :)
Sen var vi ju på BVC koll också angående Havannas torrhet!
Hon är så fruktansvärt torr och det ser eksem liknande ut tycker jag!
Men dom på BVC trodde först det kunde bero på att hon är känslig mot mjölk !!
Men vi ska prova ny salva och ikväll efter badet ska jag olja in hennes huvud och sätta på henne en hjälmmössa under natten!
Hoppas det hjälper lite iallafall....

Vår lilla solstråle <3
 





Har ni sett att det ramlat in mer BLOPPIS kläder ?? Om inte kolla in BLOPPIS kategorin !!
Det kommer mera ikväll !
Håll Utkik ....

Nu ska jag vänta på Carro sen åker vi in till stan och solar..
Ska bli riktigt skönt, verkligen evigheter sen sist !!
Känner att jag behöver komma hemifrån lite..

Hörs senare..
Tjingeling !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0