Nytt från Me&I

Haft fullt upp idag!
Städat, handlat, och haft klädparty!
Därimellan matat och lekt med barnen =)

TACK till alla som kom på klädpartyt!
Och till er som inte kom, vi hoppas ni kan komma på nästa party! =)

Hittade lite nytt vårfint till tjejerna!

Till Thilde
 
Harry & Lily gardentunika, och sen ett par puffy jeansknickers som var mycket finare i verkligheten =)

Sen denna fina wallymedallions mössan!


Till Havanna
 
Turtles everywhere body och pants with turtle in pocket byxorna!

Och så fick jag mig detta fina linne =)


Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Fina kläder! :D Mössan som du köpte till Thilde köpte jag till mig själv och är sååå skön nu när det är varmare ute. Köpte också "in the pocket"-byxorna fast de bruna med ankan till Molly, såå söta! :D

2011-03-20 @ 22:52:57
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0