PARTY !!!

Vilken stress dag..
Började dagen med att åka hem till syster och fixade håret.. Vart som vanligt kanon !!! :)
TACK syster..
Sen hem och packa, vidare till Smedjebacken igen för att lämna Thilde till Pappa och Kasper.
Hon spenderar natten där.. Dom skulle gå på Berga Kul och leka..
Efter det mötte jag upp Carro på stan för att inhandla alkoholen,
mitt i allt började visst oljelampan lysa!!
Oooops !! :/
Ringde Christian som fick komma ner och fylla på olja!!
Efter det hem stressa och hitta nå kläder att ha på sig...
Och nu är jag vid Carro, hon håller på att göra sig klar för kvällen...
Denna gång är jag först att vara klar :) hihi
NU sätter jag mig och njuter av partymusik och gott att dricka.. :)
Trevlig kväll på er, jag ska ha en toppenkväll/natt
Puss på er

Kommentarer
Postat av: NATTIS

hoppas du får riktigt roligt! :)

2011-03-25 @ 20:22:25
URL: http://nandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0