Snart slut på veckan

Ja snart har denna vecka bara rusat förbi oss.
Tycker det är skönt att dagar,veckor & månader går fort, iallafall fram tills det blir riktigt vårvarmt och sommar!
Sen får det mer än GÄRNA stanna upp lite :)

Idag medans Thilde är på dagis tänker jag och Havanna åka hem till Alexandra och Eivin och umgås lite. :)
Sen efter dagishämtning får vi se vad som händer..

Håller på att tvätta lite, har visst stannat upp inne itvättstugan igen av nån anledning!
Ja just ja kanske var för att jag inte tvättat,
konstigt att sambon inte får nå ryck och slänger in nån maskin då och då?
FAST jag tycker det är rätt kul och tvätta, sen är jag ju så där färgtokig så det är mycket färger på kläderna oftast här hemma, och då kanske det händer att nått blir färgat..
Hihi, ;)
 Bäst han håller sig till garagesysslorna och sånt! :)
Så sköter jag resten...
Han är det bra min Älskling <3

Nu ska jag dricka lite kaffe och läsa lite bloggar!
Sen dra igång dagen..

Ser ut att bli sol idag, så ut och njut med er!

Tjingeling !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0