Städ - Potatis, & Äggbaconsås

Efter BVC besöket idag fick jag ett sånt där städryck!
Bilen fick sig en rejäl städning inuti, dock skulle den behövas tvättas också :/
Men eftersom våran vattenslang var fryst så sket jag i det!
Får ta och åka ner till EcoTvätten och tvätta av den där..

Sen medans Havanna sov i vagnen ute,
 passade jag på att fortsätta med den eviga tvätten som aldrig tycks ta slut :/

Har även putsat fönstrena i vardagsrummet, välbehövligt vill jag lova!
Ni som varit här vet ju att vi har 5 långa, stora fönster på raken ut mot altanen/gården.
Och även en markis som droppar ner smutsvatten på fönstren, så dom såg rent ut sagt förjävliga ut nu!
Men nu skiner dem igen :)
När jag ändå var i städfarten tog jag fram dammsugare och skurade golven !

Nu inväntar jag Sambon sen blir det kvällsis, Potatis & äggbaconsås bjud de på!

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0