Välkommen Fredag

Dagens 2:a kopp kaffe hinkar jag nu...
Idag har vi mycket att stå i, ska in till stan och fixa doppresent till Hecke !
Hade först planer på att åka till Borlänge men tänker inte ge mig ut i onödan på vägarna nu när det kräksnöar ute!
Är så förbanant trött på snön, Den är då inte välkommen av mig!
Men fredagen är välkommen =)
För det betyder fredagmys med familjen <3 Den bästa dagen på hela veckan såklart..
Då äter vi alltid gott, (oftast Thilde som bestämmer vad vi ska äta) :) hihi, !

Nu ska jag göra mig iordning, sen åker vi in till staden !

Ikväll kommer det mer BLOPPIS grejer ;)
Ha en fin fredag, vi hörs senare..

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: marih

Önskar er en fin dag och ser fram emot mer Bloppis!

2011-03-18 @ 10:46:44
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Elin

Åh vi hade oxå planerat en vända till Borlänge, men får väl stanna hemma pga snön! Tröööök..



Dock har jag kastat kartongen och bruksanvisningen så jag gå ner till 350 i pris haha,.

2011-03-18 @ 10:51:55
URL: http://theaelinkristoffer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0