2:a Mammaträffen

I vanlig ordning gick jag inte upp i tid som jag bestämt.. Tanken var ju att kliva upp samtidigt som Christian for til jobbet... Men trött som jag är klev vi upp kvart i åtta.
Eller ja jag iallafall, Thilde sov till halv 9 och Havanna kvart över 8.
Vid halv 9 kom Sandra, som så snällt har passat Thilde idag medans vi var på mammträffen..

Det var ju dags för 3 månaderssprutan! Men eftersom Havanna är lite större än de andra så har hon redan fått sin spruta..
Men vi vägde och mätte iallafall

Havanna 4 månader

Vikt: 7200 gram
Längd: 64 cm
Huvudomfång: 42,6 cm

Här är några bäsisar ur gruppen..

Till vänster
Havanna - William - Maja - Ida

Nästa gång hoppas vi att vi kan fota alla i gruppen!


Nu ska vi göra oss klara för att åka med storesyrran till tandläkaren..
Havanna får vara hos Farmor så länge.

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0