Allt behöver inte vara nytt !!

Hemkommen efter en liten loppistur.. Fick sällskap av Alexandra och Elvira.
Vi började med hammarbacken, där fyndade jag denna ursöta klänning med tillhörande mössa !

Från Sveastar
Ynka 40 kronor för hela setet!

Sen åkte vi till Gammelgårdens loppis, dåligt med folk och inte speciellt mycket roliga saker!
Men hittade på ett par tjejer som sålde barbiemöbler så då slog jag till på dessa till Thilde.


En toalett, med dusch och sen en garderob där hon kan hänga barbiekläderna och sen en liten sminkhörna!

Ja man kan fyna mycket på loppis!

ALLT BEHÖVER INTE KÖPAS NYTT !! =)


Kommentarer
Postat av: Marih

Jag älskar att fynda!! Det är en sån skön känsla! Jätte fint sätt du hittade!



Ska du inte göra dig av med mer kläder som man kan få lägga bud på? ;)

2011-05-14 @ 14:12:00
URL: http://marih.blogg.se/
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Jag älskar också att fynda på loppis! :D Jag ser fram emot att gå på loppisar i Ludvika när jag är hemåt i sommar :)

2011-05-14 @ 20:55:41
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej de är ju skit bra med loppis ju :) i love it ...

2011-05-16 @ 11:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0