Änt det för underbart.....

Härligt när sooolen kikar fram och värmer lite, änt det för underbart <3
Komsi komsi sommarvärmen!!
Nu vill vi kunna gå i kjol och linne och bara njuta av härliga sommardagar...

Imorgon ska det storhandlas, eftersom det ekar i både kyl, frys och skafferi.
Så det är verkligen ett måste!
Så jag packar in mig och flickorna i bilen och åker in på förmiddagen, och hoppas på att det inte är allför mycket folk!
Christian går ju sin 6 vecka denna vecka och när han slutar har jag inte nån stor lust att åka och handla.
Eftersom fredagsmys står på listan, ett måste i familjen Bruset/Ohlssons =)

Lördagen är fullsmäckad!
Vi ska kolla in loppisarna och gå på marknaden, och bara det kommer ju ta mer än halva dagen..

Nä nu ska jag slå ner röven i soffan!

Tjingeling!

GLÖM inte BLOPPISEN som dragit igång igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0