Kväller

Skulle ha fortsatt att småfixa lite inne på flickornas rum nu på kvällkvisten....
Men eftersom det var En unge i minuten vart jag snyftandes i soffan.. Nog ska jag allt ha en till liten bebis att snosa på. Men just nu är jag mer än nöjd med mina två prinsessor.
Har iallafall hunnit plocka fram dagiskläderna till Thilde, ska strax packa dagisväskan också. Sen blir det sängen, så jag orkar upp imorgon. Får se vad jag och Havanna ska sysselsätta oss med medans Storesyster är på dagis. Kanske blir ett kaffebesök till Amanda & Hector, är på tiden att småkusinerna får busa lite.

Våran lilla HattiFnatt <3
Det bara lyser glädje i denna flicka

Göra sig klar och sen krypa till sängs.
God Natt på er


Kommentarer
Postat av: Emelie

Väldigt nyfiken, men det är så spännande och mysigt att få fundera och gissa på om det blir en han eller hon. Beräknat till den 9 augusti så alldeles för lång tid kvar:) har planerat att han/hon ska komma 27 juli, så kommer nog vara väldigt trött på att vänta de sista veckorna, haha. Hur gamla är dina?

2011-05-17 @ 09:37:50
URL: http://emeliepaulsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0